Unsuck your Marketing podcast

Unsuck your Marketing

Regelmatig klanten krijgen is voor veel ondernemers een nachtmerrie, veel gedoe en vaak met weinig resultaat. Anneloes Zuiderveen ontkracht veelgehoorde marketingmythes met feiten en geeft antwoord op de meest brandende marketing- en verkoopvragen van ondernemers. Ze helpt ondernemers aan meer klanten en bijbehorende groei door marketinginspanningen te vereenvoudigen. Klanten krijgen hoeft niet moeilijk te zijn. Denk jij nu "Ja maar....." tijdens het luisteren, laat het mij vooral weten. Ga naar vraaganneloes.nl en wie weet beantwoord ik 'm in een van volgende afleveringen.

  • Podcast gepubliceerd op: 19-6-2022 01:12:27
  • Maker: Anneloes Zuiderveen
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 21-12-2024 18:02:00
  • Datum eerste aflevering: 7-3-2022 06:00:12
  • Datum laatste aflevering: 16-12-2024 06:00:00

Speelgoedwinkel

148 Afleveringen

  • 00:09:06

    Je hoort het mij vaker zeggen Klanten krijgen is niet moeilijk. En tegelijkertijd wil ik benadrukken dat dit niet betekent dat het makkelijk is... Dat is een paradox. Dat klopt. Het is precies deze paradox die ontwar in deze aflevering. ...

  • 00:08:57

    Ik hoorde laatst iemand zeggen” De klanten blijven weg!’ Dit is een algemene opvatting waar meer ondernemers mee worstelen: het gevoel dat klanten 'weg blijven'. Maar wat als ik je vertel dat deze denkwijze eigenlijk een misvatt ...

  • 00:13:44

    Content creëren is voor veel ondernemers vervelende noodzaak. Als ondernemer hebben we veel uitdagingen. Of je nou een beginnende ondernemer bent, of een door de wol geverfde veteraan, er is een uitdaging die maar al te bekend voorkomt – c ...

  • 00:16:56

    Hoeveel geef je gratis weg en wanneer vraag je geld? Het is een van de meest gestelde vragen van ondernemers. Misschien herken je de tweestrijd en denk jij dat ook wel eens. Moet ik dit gratis weggeven of zal ik er geld voor vragen? Als ...

  • 00:15:57

    Waarom marketing toch om jou draait! Als je communiceert met klanten hoor je vaak de zin: ‘Remember, it is not about you!’ Dat wil zeggen dat we niet te veel moeten zenden, uiteindelijk gaat het om de klant, toch? Ik zeg nu dat het WE ...

  • 00:18:44

    Ben jij wel een ondernemer? Weet je, als jij een bedrijf hebt, heb jij het je zelf in bepaalde gevallen best moeilijk gemaakt. Helemaal als jij voelt dat jij niet een typische ondernemer bent. Michael Gerber – auteur van The E-Myth ‘Waar ...

  • 00:12:03

    Ik denk erover om breder te gaan, wat vind jij? Deze vraag werd me een tijdje geleden gesteld en ik weet dat er meerdere ondernemers zijn die soms twijfelen over hun niche of doelgroep keuze. Vaak komt dat doordat een eerdere businesscoach ...

  • 00:13:54

    Eerlijke marketing. Bestaat dat? Heel veel mensen die ik spreek denken negatief over marketing. Marketing doet iedereen aan trucjes denken, misleiding, afzetting, mooier dan het is en ga zo maar door. Dat als je de woorden eerlijke marketi ...

  • 00:12:09

    Over waarom je doelen soms je inkomen in de weg staan (en wat je eraan kunt doen) We maken ons vaak (te) druk over wat we willen doen op de lange termijn en dan verliezen we zicht op wat we moeten doen op de korte termijn. Als je dat doe ...

  • 00:14:00

    Een stapje extra zetten voor de klant, dat is klantgericht. Maar wat als de klant dat stapje extra niet opmerkt? Betekent het dan dat je een volgende keer nog meer stappen extra moet zetten? Of wat als de klant om steeds meer gaat vragen… ...

Vorige Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00