Ons online zoekgedrag verandert continue als gevolg van technologische ontwikkelingen. De consument is inmiddels een zoekprofessional geworden. In deze podcast praat John Lommers met online marketeers Malou Roesink en Erwin Bosman, over we ...
Tweewekelijkse digital marketing podcast. Luister naar interviews met experts, hoor hier de laatste nieuwtjes, ontdek nieuwe tools en mogelijkheden. Alles om jouw merk- content-, media- of carrièrestrategie weer van vandaag te maken.
Ons online zoekgedrag verandert continue als gevolg van technologische ontwikkelingen. De consument is inmiddels een zoekprofessional geworden. In deze podcast praat John Lommers met online marketeers Malou Roesink en Erwin Bosman, over we ...
In ons vakgebied verschuift (traditioneel) intuïtief ontwerp steeds meer naar data gedreven ontwerp. Daar waar we vroeger zochten naar iemand met een feilloos gevoel voor design, zijn we vandaag de dag vooral ook geïnteresseerd in mensen di ...
In deze aflevering praat John Lommers met Malou Roesink en Erwin Bosman, beide online marketeers bij Today’s Milk. Samen gaan we in op de gevolgen van steeds strengere privacywetgeving en hoe dit van invloed kan zijn op je mediaplan en je ...
Vanaf 1 januari 2023 worden Today is Canday en WelikeMilk één bureau onder de naam Today’s Milk. Deze integratie is de laatste stap van de reeds in 2018 ingezette koers, welke is gebaseerd op het geloof in data- en technologie gedreven cre ...
Ga jij met een fles champagne aan de mond feestend 2022 in? Of kijk je toch met klamme handjes uit naar de onzekerheden van een nieuw jaar? Vandaag is de dag om na te denken over welke kansen morgen ons gaat brengen. In ons eindejaarsblog ...
In conceptfases schetsen we regelmatig de key-visuals of de storyboards uit om het eerste, vaak abstracte gedachtegoed concreet over te kunnen brengen. Niet zelden horen we dan een klant zeggen; ‘ik vind deze illustraties zo eigenlijk ook ...
Darwin riep het al: degenen die overleven zijn niet de sterksten, maar zij die zich het beste kunnen aanpassen aan veranderende omstandigheden. Hoe waar dit is, blijkt momenteel meer dan ooit, ook (of moet ik zeggen met name) in ons vakgeb ...
Is technologie het hekwerk dat creativiteit in ons communicatievak eerder kooit dan faciliteert? Today is Canday creative director Bernd van den Thillart schreef er een blog over, dat ook als podcast te beluisteren is. ...
Wat hebben de Scouting en Google gemeen? Precies: ze verdienen alle twee goed geld met het verkopen van cookies (de scouting in de USA alleen al $800.000.000,- jaarlijks). Maar op de advertentiecookie lijkt straks toch echt niet meer getr ...
Wij hebben klanten waar je energie van krijgt. Klanten die gaan voor resultaat en die hun verantwoordelijkheid nemen. Klanten waarbij 1 + 1, 2 is. Brabant Geeft Energie, what’s in a name, is zo’n klant. De provincie Noord Brabant zet fors ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.