'Je moet door die pijngrens heen en het nog een keer proberen.' In They Made It vertellen makers over hun weg naar de creatieve top. Deze aflevering: Jeroen van de Sande, creative director bij Alfred. Over universele humor, de pijn van cre ...
In deze podcast praat Erwin Schieven met makers over hun weg naar de creatieve top. Hoe hebben ze die bereikt? Welke ontwikkelingen zien en volgen zij? Wie waren hun leermeesters en welke lessen hebben ze voor anderen?
'Je moet door die pijngrens heen en het nog een keer proberen.' In They Made It vertellen makers over hun weg naar de creatieve top. Deze aflevering: Jeroen van de Sande, creative director bij Alfred. Over universele humor, de pijn van cre ...
In They Made It vertellen makers over hun weg naar de creatieve top. Deze aflevering: Bas Korsten, Global Chief Creative Officer bij VML. Over het faxen van ideeën, beseffen waarom je hier bent, behangen met generative AI, maatschappelijke ...
In They Made It vertellen makers over hun weg naar de creatieve top. Deze aflevering: André Dammers, creative director bij Dept Over 24 jaar freelancen, jezelf verrassen, afkijken bij collega's, smijten met deuren en de maakcultuur. Met ee ...
In They Made It vertellen makers over hun weg naar de creatieve top.Deze aflevering: Marcel Hartog, creative director bij Joe PublicOver prijzenregen, de ALS-campagne, 'die hewwe', de invloed van AI en de nieuwe generatie creatievenMet eer ...
In They Made It vertellen makers over hun weg naar de creatieve top. Deze aflevering: David Snellenberg, creative director bij Springbok. Over rubberen strips, afwijzingsbrieven, de toekomst van de reclame en zijn nieuwe rol. Met eervolle ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.