In deze aflevering bespreek ik een veelvoorkomende marketingtrend en waarom deze niet altijd effectief is. Ik deel mijn ervaringen met een nieuwe klant, een advocaat die haar expertise naar buiten wil brengen, en benadruk hierbij het belang van authenticiteit en een focus op de ideale klant. Ik waarschuw tegen het zomaar volgen van trends, zoals het gebruik van weggevers op sociale media, en onderstreep dat de kern van marketing draait om het begrijpen en vervullen van de behoeftes van je ideale klant. Blijf authentiek en laat je niet verleiden door hippe trends. Luister mee en ontdek hoe je je personal brand kunt opbouwen op een manier die echt bij je past. Ik heb het over: - 00:00 Marketingtrend: Weggevers en E-mailverzameling - 03:38 Discreet Omgaan Met Gevoelige Onderwerpen - 07:32 Focus op behoeftes ideale klant En in mijn mijn kluis kan je nog meer leuke cadeautjes claimen, dus neem daar ook echt een kijkje. Wil je meer ontdekken of heb je vragen? Volg en contacteer Manouk op Instagram (@manoukvoermans) en LinkedIn, of via manouk.nl. Abonneer je op 'The Key of Content', laat een review achter en deel jouw gedachten met #TheKeyOfContent. Zie je volgende donderdag!
Gemaakt door: Manouk Voermans Eerste aflevering: 18-05-2024
De podcast The Key of Content heeft in totaal 27 afleveringen
Maker: Manouk Voermans Datum: 20-02-2025
Maker: Manouk Voermans Datum: 06-03-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.