In de aflevering van vandaag duik ik in een cruciaal onderwerp voor ondernemers: de manier waarop je jezelf positioneert in je verhalen en marketingboodschappen. Geïnspireerd door een Instagram-post die ik onlangs tegenkwam, deel ik waardevolle inzichten over hoe je klanten kunt aantrekken door jezelf niet als de held, maar als de gids te presenteren. Ik benadruk het belang van sterke storytelling en bied praktische voorbeelden van hoe je je boodschap effectiever kunt verpakken. Mis deze aflevering niet als je wilt leren hoe je je marketingcommunicatie naar een hoger niveau kunt tillen! Stuur me gerust een berichtje op Instagram of LinkedIn om je inzichten te delen of vragen te stellen. Veel luisterplezier! Dit hoor je sowieso: - 00:00 Breng educatie aantrekkelijk zonder autoritair overkomen. - 04:11 Ondernemers moeten klantgericht communiceren voor effect. - 07:31 Reflecteer: Gids of held in marketing? En in mijn mijn kluis kan je nog meer leuke cadeautjes claimen, dus neem daar ook echt een kijkje. Wil je meer ontdekken of heb je vragen? Volg en contacteer Manouk op Instagram (@manoukvoermans) en LinkedIn, of via manouk.nl. Abonneer je op 'The Key of Content', laat een review achter en deel jouw gedachten met #TheKeyOfContent. Zie je volgende donderdag!
Gemaakt door: Manouk Voermans Eerste aflevering: 18-05-2024
De podcast The Key of Content heeft in totaal 20 afleveringen
Maker: Manouk Voermans Datum: 12-12-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.