Hoe krijg je blije, of te wel JOYvolle, klanten en welke rol spelen blije medewerkers daarbij? Over die vraag buigt Rob Beltman marketing expert, zich al bijna 20 jaar. Rob is auteur, oprichter van adviesbureau H3ROES, veelgevraagd spreker, maar vooral een fantastische man vol met inspirerende verhalen. Die mooie verhalen vertelt hij het komende half uur, bv over de grasmat van Feijenoord en een directeur die klanten lastig vond. Hij deelt een verrassende ontwikkeling rondom het krijgen van meer blije klanten en medewerkers. Luister zelf. Wil je in contact komen met Rob, dit is de website van H3ROES Wil je meer JOY in je leven, download de gratis 10 stappen naar meer JOY hier.
Gemaakt door: Rianne Klein Geltink Eerste aflevering: 17-07-2022
De podcast The JOY Effect heeft in totaal 10 afleveringen
Maker: Rianne Klein Geltink Datum: 29-09-2020
Maker: Rianne Klein Geltink Datum: 20-10-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.