Data is een beperkte weergave van de werkelijkheid. Daardoor kun je beter niet lukraak al je marketing beslissingen hierop te baseren. Of is juist het tegenovergestelde waar? Moet je als je beslissingen op basis van data nemen? En kan je onderbuikgevoel laten varen? In deze aflevering bespreken we waarom data underrated of juist overrated is. Deze aflevering zitten data science lead Cornelis Vletter & content maker Jelmer de Boer bij Jurjen in de studio. Ze discussiëren over het belang van data binnen marketing. Want wat zegt al die data nu precies over de emoties van lezers of gebruikers? En wat is betrouwbaarder; keuzes maken op basis van ervaring of van data? Je hoort het in aflevering 35 van The Growth Room
Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 19-08-2022
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 27-10-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.