Het is een onderwerp waar vaak te makkelijk over gedacht wordt: contentmarketing. Met af en toe wat content op je online kanalen zetten, red je het namelijk niet. Iemand die hier niet te makkelijk over denkt is Rutger Houweling, Head of Content en Social bij Bever. Hij creëerde namelijk samen met zijn team een omnichannel strategie waarbij content de drijvende kracht is. Eén van de doelen van Bever is om de content zo goed mogelijk aan te laten sluiten op iedere stap binnen de customer journey. Zo kunnen ze hun klanten in iedere fase voorzien van hun behoeftes. Maar met alleen content red je het niet. Eén van de belangrijkste bronnen van het succes van Bever zijn hun klanten. Je kunt hen eigenlijk zien als de olie voor de omnichannel motor. Zij zijn tenslotte degene die je wilt helpen met je content. Verder vertelt Rutger ondere andere op welke manieren ze bij Bever steeds beter weten hoe ze kunnen meten wat content doet voor hun omzet. Ja, content en omzet in één zin: echt waar. We bespreken het allemaal in deze podcast. Snel luisteren dus!
Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 22-06-2020
Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 16-09-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.