Aflevering #12 - De Ultieme A/B Test Tussen Organic En Paid Door Corona

· Aflevering van de podcast: The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Wat gebeurt er als je (noodgedwongen) je paid-kanaal moet uitzetten? Voor veel bedrijven is dit de afgelopen tijd werkelijkheid geworden. Dit komt natuurlijk door de coronacrisis die nu al een grote stempel heeft gedrukt op 2020. Na een decennium lang groei op het gebied van digitale advertenties, is dit tijdperk nu voorbij. Was dit dan hét moment waarin organic het paid-kanaal kon overnemen? Dit én meer bespreken we samen met Marvin Vacquier Droop (paid specialist), Kevin Verleg (SEO-specialist) en Jurjen van den Broek (host).

Speelgoedwinkel
The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen

Vorige aflevering

#11 - Welke business impact heeft Corona op Search (SEO & SEA)?

#11 - Welke business impact heeft Corona op Search (SEO & SEA)?

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 27-03-2020

Volgende aflevering

#13 - Hoe Web Vitals je helpen om je gebruiker op één te zetten

#13 - Hoe Web Vitals je helpen om je gebruiker op één te zetten

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 22-06-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#12 - De ultieme A/B test tussen organic en paid door corona

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing · 12-06-2020

00:00 00:48:37