Aflevering #9 - In Het Brein Van De Consument - Wat Neuromarketing Bijdraagt Aan Organisch Groeien

· Aflevering van de podcast: The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Hoe ervaren gebruikers jouw website? Soms zijn er onbewuste emoties en gevoelens in het spel, maar hoe maak je die toch inzichtelijk? Roderick Reichenbach, Co-founder en Brand Ambassador van Braingineers, geeft in deze podcastaflevering een kijkje in de wereld van neuromarketing en hoe je dit het beste inzet. Dat en meer in aflevering 9 van The Growth Room. Met Roderick Reichenbach en Jurjen van den Broek. Bekijk onze podcastpagina voor meer informatie over OAK en onze podcast.

Speelgoedwinkel
The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

#10 - Merk Bouwen of Omzet Boosten? - Zo zet Praxis Content Marketing in!

#10 - Merk Bouwen of Omzet Boosten? - Zo zet Praxis Content Marketing in!

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 16-03-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#9 - In het brein van de consument - wat neuromarketing bijdraagt aan organisch groeien

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing · 24-02-2020

00:00 00:45:22