Aflevering #9 - In Het Brein Van De Consument - Wat Neuromarketing Bijdraagt Aan Organisch Groeien

· Aflevering van de podcast: The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Hoe ervaren gebruikers jouw website? Soms zijn er onbewuste emoties en gevoelens in het spel, maar hoe maak je die toch inzichtelijk? Roderick Reichenbach, Co-founder en Brand Ambassador van Braingineers, geeft in deze podcastaflevering een kijkje in de wereld van neuromarketing en hoe je dit het beste inzet. Dat en meer in aflevering 9 van The Growth Room. Met Roderick Reichenbach en Jurjen van den Broek. Bekijk onze podcastpagina voor meer informatie over OAK en onze podcast.

Stem website va het jaar
The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing

Gemaakt door: OAK - We drive organic growth Eerste aflevering: 25-03-2022

De podcast The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing heeft in totaal 54 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

#10 - Merk Bouwen of Omzet Boosten? - Zo zet Praxis Content Marketing in!

#10 - Merk Bouwen of Omzet Boosten? - Zo zet Praxis Content Marketing in!

Maker: OAK - We drive organic growth Datum: 16-03-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#9 - In het brein van de consument - wat neuromarketing bijdraagt aan organisch groeien

The Growth Room - OAK's podcast over organic digital marketing · 24-02-2020

00:00 00:45:22