In deze aflevering interviewen we Hans Brouwer, CEO van Massive Music en één van de founders van de A’DAM Toren. Een gesprek over veranderingen in het muzieklandschap, de globaliteit en localiteit van muziek, trends op het gebied van sound ...
Een podcast over media, marketing en content.
In deze aflevering interviewen we Hans Brouwer, CEO van Massive Music en één van de founders van de A’DAM Toren. Een gesprek over veranderingen in het muzieklandschap, de globaliteit en localiteit van muziek, trends op het gebied van sound ...
In deze aflevering interviewen we Ruud de Langen, CEO van Mindshare. Een gesprek over veranderingen in het medialandschap en zijn overstap naar Talpa Network. ...
In deze aflevering interviewen we Tim van den Bergh, CCO van Sunweb Group. Een gesprek over veranderingen in de reiswereld, het inzetten van content rondom hun merken en Team Sunweb. ...
Derk Nijssen (XITE) over de livegang in de VS, muziekvideo's en ondernemerschap In deze aflevering interviewen we Derk Nijssen, CEO en oprichter van XITE Networks. Een gesprek over XITE en hun release in de VS, muziekvideo's en brengen va ...
In deze aflevering interviewen we Niels Langereis, managing director, content Wavemaker. Een gesprek over de visie van Wavemaker en het spanningsveld tussen data en creatie. Shownotes te vinden op: https://wayneparkerkent.com/niels-langere ...
In deze aflevering interviewen we Gert-Jaap Hoekman, hoofdredacteur van Nu.nl. Een gesprek over Nu.nl, de samenwerking met het ANP en het bestrijden van fake news. Shownotes te vinden op: wayneparkerkent.com/gert-jaap-hoekman-nu-nl-de-same ...
In deze aflevering interviewen we Maurice Hols, Executive Vice President en General Manager van Viacom Benelux. Een gesprek over het bouwen van een mediamerk en de televisie in het huidige medialandschap. Shownotes te vinden op: http://way ...
In deze aflevering interviewen we Tim van der Wiel, Co-founder en creative director GoSpooky. GoSpooky is het eerste Snapchat-marketingbureau van Europa. Een gesprek over influencer marketing, advertising via social media en de toekomst van ...
In deze aflevering interviewen we Diana Janssen, Directeur DDMA. Janssen is inmiddels al meer dan twaalf jaar werkzaam bij de branchevereniging voor data en marketing. Een gesprek over privacy en de implicaties van de GDPR (General Data Pro ...
In deze aflevering interviewen we Edgar Molenaars, CEO Ogilvy Amsterdam. Molenaars richtte in 2007 let's be Frank op, dat later werd geïntegreerd in JWT Amsterdam waar Molenaars als deputy managing director verantwoordelijk was voor gerenom ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.