We zijn weer terug in onze vertrouwde Park Studio. Deze week met Hans Voorn, manager marketing bij DELA. Het vermarkten van de dood. Hoe doe je dat eigenlijk? Hans vertelt Matthijs en Gerben over de verschillen en overeenkomsten met andere markten. Over het helpen van mensen, veranderende behoeften en voorzichtige communicatie. Het werd een mooie, betekenisvolle aflevering. Luister nu. ??? Shownotes ??? Beste content Hans: De Knuffelmakers maken herinneringen tastbaar: Tim Cook, over het leiderschap van Apple na het overlijden van Steve Jobs: Beste content Gerben: Hoe werkt Brainwashing? The Mind Explained op Netflix onderzoekt thema’s die betrekking hebben op het menselijke brein: Beste content Matthijs: De Machine over het verhaal achter de mensen van booking.com: Het Wensenboekje van DELA: De ‘Waarom wachten’ campagne: De Verhalenbundel van DELA: Samenwerking met SBS 6 programma ‘Waarom Wachten’: ?? Website: www.thebrief.nl ?? LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/wayne-parker-kent ?? email: hello@thebrief.nl
Gemaakt door: The Brief Eerste aflevering: 17-10-2019
De podcast The Brief - Een podcast over media, marketing en content heeft in totaal 121 afleveringen
Maker: The Brief Datum: 06-12-2021
Maker: The Brief Datum: 24-02-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.