In aflevering 079 bespreken Matthijs en Gerben marketing in tijden van deze teleurstellende Summer of Love. Het virus kwam de afgelopen weken met een keiharde rebound. En dat is heel wat anders dan waar veel merken op hadden gehoopt. Van commercials met overdreven veel liefde en lust tot merken met gewaagde boodschappen. Was het allemaal niet too soon?Gelukkig zien onze hosts ook iets positiefs in alle Summer of Love-commercials. Wat dat is hoor je allemaal in The Brief. Poweredby Wayne Parker Kent. ????Shownotes???? De beste content van Gerben: De beste content van Matthijs: De inzichten van een sociale epidemioloog over de nasleep van deze pandemie: De merken die ingespeeld hebben op de Summer of Love: SuitSupply: ExtraGum: Heineken: Het Verenigd Koninkrijk heeft een onderzoek gestart naar de diversiteit in commercials, wat hier terug te vinden is: Het interview van Fotograaf Mounir Raji in het Parool bevestigt de noodzaak van diversiteit: We danken onze mediapartner: Neem hier een kijkje op onze LinkedIn pagina: Voor vragen / opmerkingen, stuur vooral een mailtje naar:
Gemaakt door: The Brief Eerste aflevering: 17-10-2019
De podcast The Brief - Een podcast over media, marketing en content heeft in totaal 121 afleveringen
Maker: The Brief Datum: 25-06-2021
Maker: The Brief Datum: 05-08-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.