Aflevering 120 – Ananda Van Doorn (Reliving) Over Het Herdefiniëren Van Tweedehands Meubels En Haar Duurzame Meubelmissie

· Aflevering van de podcast: The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

Opgelicht worden op Marktplaats, bleek achteraf het beste wat Ananda kon overkomen. Ze kwam op het idee om zelf een platform te bouwen met tweedehands meubels, maar dan efficient en zonder oplichterij. Nu, vijf jaar later, groeit Reliving al jaren achter elkaar met 300%. We hebben het over hoe de nieuwe merkidentiteit bijdraagt aan hun strategie, de partnerships met Tica, de Bijenkorf en VT-Wonen, en over hoe Reliving social media inzet voor aandacht en conversie. Alle shownotes vind je op:

Speelgoedwinkel
The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

Gemaakt door: Wayne Parker Kent Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie heeft in totaal 30 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

120 – Ananda van Doorn (Reliving) over het herdefiniëren van tweedehands meubels en haar duurzame meubelmissie

The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie · 13-06-2024

00:00 01:00:01