Aflevering 116 –Walter Limpens (Neurensics) Over Neuromarketing En Hoe Merken Werken In Het Brein

· Aflevering van de podcast: The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

Neuromarketing, wat is het en hoe werkt het? In deze aflevering krijgen we een lesje neuromarketing van Walter Limpens. Met onderzoeksbureau Neurensics bestudeert hij hoe merken werken in het brein. En dan vooral het onderbewuste brein. Want wij denken dat we rationele wezens zijn, maar als we voor het schap staan in de supermarkt, maken we toch echt onbewuste, snelle keuzes. En niet alleen dan. Maar hoe onderzoek je het onderbewuste? En hoe speel je hier als merk op in? Alle shownotes vind je op:

Speelgoedwinkel
The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie

Gemaakt door: Wayne Parker Kent Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie heeft in totaal 30 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

116 –Walter Limpens (Neurensics) over neuromarketing en hoe merken werken in het brein

The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie · 08-02-2024

00:00 00:56:04