In deze aflevering duiken we de fastfood keuken in met Rik Vandewall, Global Marketing Director van McDonald's. Na de geslaagde digitalisering (Zilveren Effie!), bleek dat McDonald's vergeten was hoe iconisch het merk eigenlijk was. Een nieuwe koers werd uitgezet, nieuwe programma’s geïntroduceerd. Mede dankzij deze ‘Feel-Good marketing’ is het merk nu relevanter dan ooit. En mooi meegenomen, deze merkgedreven marketing heeft grote impact op de business. We bespreken het geheime recept van één van de grootste merken wereldwijd. Alle shownotes vind je op:
Gemaakt door: Wayne Parker Kent Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast The Brief - Een podcast over content, marketing en creatie heeft in totaal 30 afleveringen
Maker: Wayne Parker Kent Datum: 17-08-2023
Maker: Wayne Parker Kent Datum: 14-12-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.