De wereld van webcare zit vol klachten en emoties, maar ook verrassende verhalen. En daar wil Jasper meer over horen. Daarom schuiven deze podcast twee webcare insiders aan, die achter de knoppen zitten bij Albert Heijn en T-Mobile. Wat te doen als je het aan de stok hebt met Frans Bauer? Waar ligt de grens tussen helpen en terugblaffen? Wat gebeurt er allemaal onder het topje van de ijsberg dat we op social media zien? Tijd om een blik inside informatie open te trekken met een kijkje achter de schermen.Te gast zijn Jacob van Hoof webcare specialist bij T-Mobile en Robin van der Velde Webcaremedewerker & Youtuber Albert Heijn.Host:- Jasper SchilderVoor abonneren, reageren en meer ga je naar www.thebestsocial.media/nl/podcast/ of laat een voicememo achter op 06-23992158Deze podcast wordt mede mogelijk gemaakt door KPN Zakelijk. Ga naar http://bit.ly/BS-KPN10minuten en bekijk wat KPN voor ondernemers kan betekenen.Privacy Policy and California Privacy Notice.
Gemaakt door: The Best Social Podcast / Dag en Nacht Media Eerste aflevering: 19-11-2019
De podcast The Best Social Podcast heeft in totaal 46 afleveringen
Maker: The Best Social Podcast / Dag en Nacht Media Datum: 31-01-2019
Maker: The Best Social Podcast / Dag en Nacht Media Datum: 28-02-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.