Een nieuwe trend die je regelmatig voorbij hoort komen is het digitaliseren van de klantervaring. Weer wat mooie woorden die van alles kunnen betekenen. Tijd om hier wat duiding aan te geven, want wat betekent dat nou eigenlijk? We geven voorbeelden van goede en slechte ervaringen, maar ook handvaten voor hoe je technologie kan inzetten om de klantervaring binnen je eigen organisatie te verbeteren. Luister snel naar de nieuwste Techzine Talks. Als consument zijn we, in verhouding tot zakelijke gebruikers, al een stuk verwender qua klantervaring. B2C-organisaties zijn wat voortvarender met het uitrollen van technologie om de klantervaring te optimaliseren. Al zijn er ook nog genoeg organisaties waar dit niet het geval is. In B2B-organisaties staat de klantervaring vaak nog in de kinderschoenen. Wel is het de hoogste tijd dat organisaties zich hiervan bewust worden en gaan investeren in technologie om de klantervaring te verbeteren.
Gemaakt door: Coen & Sander Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Techzine Talks heeft in totaal 201 afleveringen
Maker: Coen & Sander Datum: 18-07-2022
Maker: Coen & Sander Datum: 01-08-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.