Aflevering Verbeter De Klantervaring Met Slim Contact Center, Chatbots En Self-Service Technologie

· Aflevering van de podcast: Techzine Talks

Een nieuwe trend die je regelmatig voorbij hoort komen is het digitaliseren van de klantervaring. Weer wat mooie woorden die van alles kunnen betekenen. Tijd om hier wat duiding aan te geven, want wat betekent dat nou eigenlijk? We geven voorbeelden van goede en slechte ervaringen, maar ook handvaten voor hoe je technologie kan inzetten om de klantervaring binnen je eigen organisatie te verbeteren. Luister snel naar de nieuwste Techzine Talks. Als consument zijn we, in verhouding tot zakelijke gebruikers, al een stuk verwender qua klantervaring. B2C-organisaties zijn wat voortvarender met het uitrollen van technologie om de klantervaring te optimaliseren. Al zijn er ook nog genoeg organisaties waar dit niet het geval is. In B2B-organisaties staat de klantervaring vaak nog in de kinderschoenen. Wel is het de hoogste tijd dat organisaties zich hiervan bewust worden en gaan investeren in technologie om de klantervaring te verbeteren. 

Speelgoedwinkel
Techzine Talks

Techzine Talks

Gemaakt door: Coen & Sander Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Techzine Talks heeft in totaal 201 afleveringen

Vorige aflevering

WiFi 7 is een grote stap voorwaarts in connectiviteit

WiFi 7 is een grote stap voorwaarts in connectiviteit

Maker: Coen & Sander Datum: 18-07-2022

Volgende aflevering

Stapt heel Europa over op de soevereine cloud?

Stapt heel Europa over op de soevereine cloud?

Maker: Coen & Sander Datum: 01-08-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Verbeter de klantervaring met slim contact center, chatbots en self-service technologie

Techzine Talks · 25-07-2022

00:00 00:34:48