Hoe kan je in jouw marketing al filteren op jouw ideale klant, zodat je niet met jan en alleman in gesprek gaat, maar zuinig met jouw tijd omgaat? Wanneer is iemand wel en wanneer is iemand geen match met jouw aanbod? Hoe toets je of ie ...
Ik help gevestigde (kennis)ondernemers en bedrijven om een kwalitatief en hoger geprijsd aanbod doorlopend te verkopen en je bedrijf op te schalen met een vrije agenda. Ik gebruik hiervoor de psychologie achter de aankoopbeslissing, zodat je potentiële klanten niet hoeft te overtuigen, hoeft te pushen of te trekken aan mensen, maar ze verleid om bij jou te kopen, te blijven en je doorvertellen. Onderwerpen zijn: Positionering, Communicatie, Sales en Leiderschap. Volg mij via Instagram @tamara.van.vliet Of boek een Gratis Doorbraaksessie via https://www.tamaravanvliet.nl/
Hoe kan je in jouw marketing al filteren op jouw ideale klant, zodat je niet met jan en alleman in gesprek gaat, maar zuinig met jouw tijd omgaat? Wanneer is iemand wel en wanneer is iemand geen match met jouw aanbod? Hoe toets je of ie ...
Op het moment dat jij jezelf bewust bent van jouw Zone of Genius, geeft dit je munitie om jezelf nog veel meer te gaan onderscheiden. Daarnaast is dit in mijn ogen ook de basis waarop je een goede keuze kan maken voor de meest passende klan ...
Wat waren mijn doelen met deze livedag? Welke inzichten heb ik eruit gehaald? Maar ook de cijfers van de livedag: Wat heeft het mij gekost? En hoeveel omzet heeft het me opgeleverd? Hoe heb ik de verkoop en de organisatie aangepakt? En ...
"Ik wil in de rol stappen van wie ik wil zijn. En mijn senioriteit in mijn expertise meer laten zien. Hoe kan ik dit het beste doen?" In deze podcast neem ik je hierin mee. Vind je het interessant wat ik deel en wil je met mij in gesprek om ...
Hoe zorg je ervoor dat je posts (en content) meer raken? Wat kan je doen om het schrijven makkelijker te maken? In deze aflevering geef ik je handvatten hiervoor. Wil je meer goedbetalende klanten aantrekken voor jouw kwalitatieve aanbod? V ...
Hoe persoonlijk en kwetsbaar moet je zijn? Wat is er nodig en wat kan je beter achterwege laten om ervoor te zorgen dat je de meest passende klanten aantrekt? In deze podcast neem ik je mee in mijn visie hierop en deel ik een aantal graadm ...
Welke ingrediënten heeft een post, die Viral gaat? Wat maakt dat (veel) méér mensen je post gaan lezen? En hoe zorg je ervoor dat je post niet alléén Viral gaat, maar ook nog zorgt voor meer volgers, connectieverzoeken, websitebezoeken en n ...
Waarom kan te veel of het tijdstip van je zichtbaarheid er juist voor zorgen dat je de investeringsbereide klanten afstoot? In deze aflevering neem ik je mee in de onbewuste signalen, die jij afgeeft via jouw content. Na deze podcast be ...
Zichtbaarheid om de consistentie te waarborgen of zonder dit doordacht te hebben kan zorgen merkafbreuk. En is in mijn ogen dus ook zonde van je tijd. Anderzijds, kan je zichtbaarheid ook vóór je laten werken en zorgen dat je je merk verder ...
Dit is geen pleidooi over het kiezen van je ideale klant ;). Ik ga er vanuit dat je deze al hebt. In deze aflevering leg ik uit hoe een selectieprocedure ervoor kan zorgen dat je jouw omzetplafond doorbreekt, zonder overstromende agenda en ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.