Ik help gevestigde (kennis)ondernemers en bedrijven om een kwalitatief en hoger geprijsd aanbod doorlopend te verkopen en je bedrijf op te schalen met een vrije agenda.
Ik gebruik hiervoor de psychologie achter de aankoopbeslissing, zodat je potentiële klanten niet hoeft te overtuigen, hoeft te pushen of te trekken aan mensen, maar ze verleid om bij jou te kopen, te blijven en je doorvertellen.
Onderwerpen zijn: Positionering, Communicatie, Sales en Leiderschap.
Volg mij via Instagram @tamara.van.vliet
Of boek een Gratis Doorbraaksessie via https://www.tamaravanvliet.nl/
Of je nu een gevorderde ondernemer bent of een starter: Bijna iedereen komt in zijn ondernemersreis wel op een punt dat je even niet meer weet wat je wil in je bedrijf. Welke koers wil je varen?
Soms voor een korte periode, maar soms kan ...
Wat kan je doen als een klant JA heeft gezegd op jouw aanbod in een verkoopgesprek en vervolgens, na het gesprek, als e.e.a. formeel wordt, alsnog afhaakt?
In deze podcastaflevering wil ik het met je hebben over welke dingen je zelf acti ...
In deze derde aflevering over de drie fases van het ondernemerschap, ga ik het met je hebben over fase 3 van het ondernemerschap: "Hoe groei je als geoliede machine door met je bedrijf naar 500k of zelfs een miljoen omzet?" Waar ...
Je hebt allerlei plannen, waarvan je weet: als ik dit plan uitvoer, dan kan ik hiermee zo bijvoorbeeld 20 of 50k omzet (extra) draaien. Je weet alleen niet waar je de tijd vandaan moet halen om dit allemaal uit te voeren. Dikke kans dat je ...
Er zijn drie fases in het ondernemerschap. Wat is slim om in welke fase te doen, zodat je zo snel mogelijk doorgroeit, zonder dat dit ten koste gaat van jouw privé leven, je gezin en je gezondheid? Ik neem drie podcasts voor je op, waa ...
"Je moet je omzet plannen", wordt er veel gezegd. En je kan natuurlijk een heel plan maken, gebaseerd op cijfers (al dan niet uit het verleden). Maar wat doe je als je plan slechter uitpakt dan je gepland hebt? Wanneer en hoe stu ...
Ben je regelmatig bezig om een hele lijst aan to-do’s voor je bedrijf af te werken, terwijl je je eigen veel liever bezig zou houden met iets anders in je bedrijf? Geef jij je klanten wat ze vragen of geef jij je klanten wat ze nodig hebbe ...
Wat als een potentiële klant de vragenlijst voorafgaand aan een verkoopgesprek niet of kortaf invult? Waarom is het überhaupt belangrijk om een vragenlijst door een lead in te laten vullen? En hoe introduceer je zo'n vragenlijst, zonde ...
Afgelopen week heb ik mijn eerste teamlid aangenomen en binnenkort volgt er nog een tweede teamlid. In deze podcastaflevering geef ik je een kijkje achter de schermen in waarom ik twee mensen toevoeg aan mijn team, in wat voor functies en ...
Je helpt al veel klanten, maar hoort ook nog te vaak dat je “te duur“ bent of het blijft nog net te vaak bij “interesse“ steken. Grote kans dat dit ook de reden is dat je het gevoel hebt dat je je waarde en je prijzen niet verder kan verho ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.