Ik las een post op Facebook over dat 35k betalen voor businesscoaching wel héél veel geld is. Ja, dat is zo. En hoe risicovol is het daardoor? En hoe killing voor je winst? En hoe goed moet dan zijn wat je daarvoor krijgt? En wie bepaalt da ...
Fashion blogger turned businesscoach. En omdat er daar al zoveel van zijn, besloot ze te specialiseren in het verkopen van een high-end aanbod. Of nee… eigenlijk ging het anders. Na jaren freelancen, wil ik in 2017 eindelijk eens mijn wáárde gaan verkopen in plaats van mijn tijd. Van de meeste manieren om dat te doen (online programma maken van €97,-?) werd ik niet echt enthousiast. Dat veranderde toen ik las over het high-end inkomensmodel. Een model dat niet gaat over zoveel mogelijk klanten krijgen, maar over zoveel mogelijk waarde leveren. De afgelopen jaren hielp ik persoonlijk tientallen ondernemers er succesvol mee te zijn. In deze podcast hoor je een “kijkje” achter de schermen. Je krijgt álles van me: mijn persoonlijke verhalen, fouten en ervaringen, maar ook de meest simpele strategieën (waar niemand aan denkt) en venijnige mindfucks (die dan wél weer iedereen heeft). Enjoy! https://www.instagram.com/suzvanschaik/
Ik las een post op Facebook over dat 35k betalen voor businesscoaching wel héél veel geld is. Ja, dat is zo. En hoe risicovol is het daardoor? En hoe killing voor je winst? En hoe goed moet dan zijn wat je daarvoor krijgt? En wie bepaalt da ...
Op 13 oktober is de laatste editie van de HIGH LEVEL SALES ONE DAY INTENSIVE. Dit event is de laatste twee jaar een steeds groter succes geworden en toch heb ik besloten ermee te stoppen. Regelmatig krijg ik de vraag waarom dan. Dat deel ik ...
Ruim een jaar geleden stapte Adrian Roest in mijn businesstraject. Hij was toen nog niet gewend om programma's te verkopen, maar binnen enkele weken had hij al een 30.000 euro programma verkocht. Na een jaar blikken we samen terug: hoe hee ...
Gaat het bij mij nu wel of niet over geld? Ik help mensen tenslotte meer omzet en winst maken. Toch hoor je mijn klanten in deze podcast geregeld zeggen dat het uiteindelijk niet over het geld gaat. In deze aflevering deel ik met je waarom ...
"Suz, jij bent toch van de strategie?", hoor ik regelmatig. Ja, OOK. Hoewel ik natuurlijk van een heleboel dingen ook NIET ben. In deze aflevering licht ik toe hoe ik strategie en intuïtie wel/niet haaks op elkaar zie. En wat de term 'strat ...
Digna werkt vanaf maart 2021 met me samen en was vorige zomer al eens te gast in mijn podcast. Inmiddels staat Digna op een heel andere plek en vonden wij het tijd voor een vervolg. Wat is er afgelopen jaar voor Digna veranderd en waarom be ...
Een van de meest simpele strategieën voor een goede omzet in winst, is zorgen dat klanten jarenlang bij je blijven. En dus verlengen wanneer jullie samenwerking afloopt. Wat daarvoor de succesfactoren zijn, deel ik met je in deze aflevering ...
Ik vond 'positionering' altijd maar een moeilijk woord. Kon daar minder een voorstelling bij maken dan bij 'sales' of 'marketing'. Maar ik ontdek steeds meer hoe 'positionering' zo enorm de kern is van wat ik doe. En dat juist daar mijn gou ...
Valt het jou ook op dat high-end veel meer de norm aan het worden is? ;-) Mij wel! De markt is veel verder 'omhoog' aan het verschuiven en ik denk dat het belangrijk is dat je dit in de gaten hebt om niet de boot te missen. Daarover gaat de ...
Heb je de neiging om te overdeliveren aan klanten en doe je jezelf daarmee tekort? Ben je benieuwd naar mijn visie op overdeliveren en wanneer je het wél en níet doet? Luister dan deze aflevering. Ik ben Suzanne (zeg maar ‘Suz’) van Scha ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.