Je klant op de allerbeste manier helpen vind ik heel belangrijk. MIJN klanten op de allerbeste manier helpen vind ik heel belangrijk. Verbinding vind ik óók heel belangrijk. Maar wat is eigenlijk 'op de allerbeste manier helpen'? Aandacht geven wanneer iemand erom vraagt? Doorpraten totdat alle vragen beantwoord zijn? En wannéér is die verbinding belangrijk? En wanneer misschien echt ondergeschikt? Daarover heb ik het in deze aflevering. Volg me hier op Instagram: https://www.instagram.com/suzvanschaik/ Download mijn gratis guide: '35 how to's om via Instagram de juiste klanten te krijgen voor je €10.000,-+ aanbod' https://bit.ly/3krshxq Lees hier meer over werken met mij: https://bit.ly/3ogif4M
Gemaakt door: Suzanne van Schaik Eerste aflevering: 07-02-2021
De podcast Suzanne van Schaik heeft in totaal 387 afleveringen
Maker: Suzanne van Schaik Datum: 24-03-2021
Maker: Suzanne van Schaik Datum: 29-03-2021
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.