Aflevering Wat Als Een Klant Zich In Een Call Niet Zo Gedraagt Als Je Wilt - 179

· Aflevering van de podcast: Suzanne van Schaik

Maak je ook weleens mee dat een klant tijdens een call bijvoorbeeld in de auto zit, te laat komt of in een rumoerige setting zit? Of dat je klant dominant is in je groep of steeds in drama vervalt? En voel je dan: dit is niet hoe ik het wil, maar (hoe) ga ik daar iets van zeggen? Beluister deze aflevering. Claim je early bird ticket voor de HIGH LEVEL SALES ONE DAY INTENSIVE op 13 oktober 2022: https://suzannevanschaik.nl/hls/  Plan direct jouw call voor The Real Deal: https://bit.ly/3ogif4M Volg me hier op Instagram: @suzvanschaik

Stem website va het jaar
Suzanne van Schaik

Suzanne van Schaik

Gemaakt door: Suzanne van Schaik Eerste aflevering: 07-02-2021

De podcast Suzanne van Schaik heeft in totaal 387 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Hoe ik mijn angst voor armoede overwon - 180

Hoe ik mijn angst voor armoede overwon - 180

Maker: Suzanne van Schaik Datum: 28-03-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Wat als een klant zich in een call niet zo gedraagt als je wilt - 179

Suzanne van Schaik · 25-03-2022

00:00 0:23:56