Aflevering Bouw Een Service Excellence Organisatie

· Aflevering van de podcast: Studio Beeckestijn

Eric de Haan is oprichter van Seven en gespecialiseerd in management van customer value, customer service en customer complaints. Eric helpt organisaties hun klantgevoeligheid en klachtenmanagement integraal te ontwikkelen. Hij schreef onder meer De Tao van Service, is co-auteur van het boek Service Excellence en ontwikkelde de Service Excellence Scheurkalender. Hij is voorzitter van het Gouden Oor Platform, van Stichting Gouden Oor en jurylid van de Gouden Oor Award voor de  meest klantgevoelige organisatie.

Speelgoedwinkel
Studio Beeckestijn

Studio Beeckestijn

Gemaakt door: Beeckestijn Business School Eerste aflevering: 24-04-2022

De podcast Studio Beeckestijn heeft in totaal 38 afleveringen

Vorige aflevering

Maak impact met branding

Maak impact met branding

Maker: Beeckestijn Business School Datum: 29-01-2021

Volgende aflevering

Transformatie naar een datagedreven organisatie

Transformatie naar een datagedreven organisatie

Maker: Beeckestijn Business School Datum: 15-04-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Bouw een service excellence organisatie

Studio Beeckestijn · 30-03-2021

00:00 30:52