Ex-Special Forces en oprichters van Threefront, Frenk van Assen en Richard Bergmans voltooiden een onmenselijke uitdaging: 10 triatlons in 10 dagen. In deze aflevering van de StoryBrand Podcast delen ze hun ervaringen over leiderschap, teamwork en mentale weerbaarheid. De belangrijkste gespreksonderwerpen In dit gesprek vertellen Frenk en Richard openhartig over: - De voorbereiding en trainingsaanpak voor deze extreme uitdaging - Hoe ze omgingen met negatieve reacties en twijfels van anderen - Het belang van professionele begeleiding en specialistische hulp - De rol van structuur en routines tijdens de 10 dagen - Hoe ze elkaar door moeilijke momenten heen hielpen - De impact van support van familie, vrienden en het hele team - De lessen die ze leerden over doorzettingsvermogen en mentale kracht - De waardevolle parallel tussen deze prestatie en het ondernemerschap - Hun steun aan de stichting Commando & Family Support Relevante links - Website Threefront: https://threefront.nl/ - Boek: Focus Aan, Focus Uit (Mark Tigchelaar) - Boek: Rich Dad, Poor Dad (Robert T. Kiyosaki en Sharon Lechter) Geen marketingplan voor 2025? Ontdek hoe je succesvol kunt excelleren! Worstel je met ineffectieve marketing waarmee je tijd, geld en energie verspilt? Het hoeft niet zo te zijn! Meld je aan voor ons LIVE WEBINAR "Marketingplan 2025" op 18 maart van 10.00-11.00 uur. In één waardevol uur ontdek je: - De 9 redenen waarom marketingplannen mislukken - Het fundament van succesvolle marketing in het AI-tijdperk - De 5 essentiële stappen voor een effectief marketingplan Ja, ik wil meer klanten en geen omzet meer laten liggen: https://storybrand.nl/webinar-marketingplan-2025
Gemaakt door: Daan Schmidt Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast StoryBrand heeft in totaal 196 afleveringen
Maker: Daan Schmidt Datum: 04-03-2025
Maker: Daan Schmidt Datum: 18-03-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.