Sales is een prachtig vak, maar er is wel structuur en discipline nodig om succesvol te zijn. In deze aflevering deelt Elias Crum waardevolle inzichten over hoe je van een doelgerichte naar een procesgerichte aanpak in sales kunt gaan. Elias Crum is oprichter van Marketing Guys en expert op het gebied van sales en marketing. Na de recente verkoop van zijn bedrijf helpt hij nu andere ondernemers met groei en advies. Met zijn rijke ervaring in zowel sales als het leiden van salesteams deelt hij praktische tips over hoe je structuur kunt aanbrengen in je salesproces. De belangrijkste gespreksonderwerpen: - Waarom hoop geen strategie is en hoe je van een doelgerichte naar een procesgerichte aanpak gaat - Het belang van structuur in sales en hoe je dit implementeert in je dagelijkse routine - De drie cruciale stappen in het salesproces: Create, Advance en Close - Hoe je CRM effectief inzet als hulpmiddel en niet als doel op zich - Het gebruik van video in sales en waarom dit zo effectief is - De rol van marketing en sales alignment en hoe je dit praktisch vormgeeft - Tips voor het managen van een salesteam en het creëren van de juiste cultuur - Het belang van focus en het elimineren van afleidingen in je werk Relevante links en bronnen: - LinkedIn-profiel Elias Crum: https://nl.linkedin.com/in/eliascrum - Boek: New Sales Simplified van Mike Weinberg - Boek: The Richest Man in Babylon van George S. Clason Meer weten over StoryBrand? Wil je meer weten over StoryBrand en heb je hulp nodig bij het verhelderen van je boodschap? Ga naar StoryBrand.nl of maak een gratis account aan en gebruik onze gratis software met gratis uitlegvideo's op MijnStoryBrand.nl.
Gemaakt door: Daan Schmidt Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast StoryBrand heeft in totaal 190 afleveringen
Maker: Daan Schmidt Datum: 21-01-2025
Maker: Daan Schmidt Datum: 04-02-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.