Wat heeft Dr. Phil met marketing te maken? Dat hoor je in deze podcast. Zijn nieuwste boek NUMMER 1 is net uit, veel mensen kennen Aartjan van Erkel als copywriter. Volgens hem is copywriten verkopen met je toetsenbord en heeft het niks met auteursrecht te maken. Copy is tekst waarmee je gedrag beïnvloedt van de lezer. Het is een een verkoopvaardigheid waarmee Aartjan ondernemers helpt. "Aartjan van Erkel is de beruchtste copywriter van Nederland, en tweevoudig nummer 1 bestsellerauteur en auteur van het bestverkochte managementboek van het jaar. Ondernemers die experts zijn in hun vakgebied leren van Aartjan hoe ze de bekendste naam worden in hun markt, en klanten voor het leven krijgen. Duizenden dienstverleners lezen zijn dagelijkse politiek incorrecte marketing-mail." In deze aflevering hebben we het over de volgende onderwerpen: - Wat is het verschil copywriting en tekstschrijven - Wat moet je van copywriting als ondernemer weten - De beste is meestal niet de bekendste, hoe wordt je de bekendste naam in de markt - Wat is brave marketing - Stop met teachen en ga teasen en welk voordeel levert dit op - Het gebruik van de epic email formule - Het gebruik van infotainment in je marketing - Het belang van gefascineerde klanten - Mailen zonder weerstand op te roepen Wil je net als Aartjan je handschrift verbeteren lees dan de volgende boeken: John Longcroft Neil, Cursive handwriting for adults Vimala Rodgers, your handwriting can change your life Meer informatie over Aartjan van Erkel https://www.schrijvenvoorinternet.nl/ nummer1.online incl. audioboek Andere boeken geschreven door Aartjan: Verleiden op internet Maak ze gek Houd www.storybrand.nl in de gaten voor het nieuws over het 1-jarig bestaan van StoryBrand. Dit wil je niet missen!
Gemaakt door: Daan Schmidt Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast StoryBrand heeft in totaal 177 afleveringen
Maker: Daan Schmidt Datum: 27-02-2022
Maker: Daan Schmidt Datum: 15-03-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.