Aflevering #15 Willemijn & Dimitry - Over Het Marketingpotentieel Van De Zomerdip

· Aflevering van de podcast: Story Marketing Stories

Na een lange zomer spreken Dim en Willemijn elkaar in deze aflevering van de Story marketing Stories over die zomerdip, waarin er traditioneel op marketingvlak niet zoveel gebeurd. Dat is toch best een gemiste kans. Het is juist een goede periode om eens aan te pakken om je merk neer te zetten. Maar dan moet wel eerst je marketingfundament goed op orde zijn, want one-off shots zet geen zode aan de dijk. In deze aflevering leggen beide marketing expert uit wat handig is om te doen als het gaat om het bouwen van een merk. Meer informatie over Story Marketing vind je op ?www.storymarketing.nl?  De podcast is geproduceerd door Klets.media  #marketing #storytelling #communicatiestrategie

Speelgoedwinkel
Story Marketing Stories

Story Marketing Stories

Gemaakt door: Willemijn Vader - Story Marketing Eerste aflevering: 19-03-2023

De podcast Story Marketing Stories heeft in totaal 16 afleveringen

Vorige aflevering

#14 Willemijn & Dim in gesprek met Andries Hiemstra over Purpose Driven Marketing

#14 Willemijn & Dim in gesprek met Andries Hiemstra over Purpose Driven Marketing

Maker: Willemijn Vader - Story Marketing Datum: 03-07-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#15 Willemijn & Dimitry - Over het marketingpotentieel van de zomerdip

Story Marketing Stories · 04-09-2024

00:00 00:34:15