Elke twee weken vertellen Dimitry en Willemijn elkaar verhalen over wat er gebeurd is in de wereld van Marketing en Communicatie. Deze week gaat het vooral over de persoonlijkheid van een organisatie of merk en hoe de energie die daarin zit de basis vormt van alle activiteiten. We halen daarbij onder andere voorbeelden aan van Specsavers, The Body Shop, Fjällräven, Kanye West en Tony Chocolonely aan. ‘Humanize the Brand’ is het belangrijkste dat je als ondernemer of marketeer kan doen. - Blog over The Body Shop: The Body Shop verloor zijn ziel - Blog over de persoonlijkheid van een organisatie centraal zetten: Marketing is vooral zijn, dan pas doen Meer weten over Story Marketing vind je op ?storymarketing.nl? Deze podcast is geproduceerd door? Klets.media?.
Gemaakt door: Willemijn Vader - Story Marketing Eerste aflevering: 19-03-2023
De podcast Story Marketing Stories heeft in totaal 16 afleveringen
Maker: Willemijn Vader - Story Marketing Datum: 15-02-2024
Maker: Willemijn Vader - Story Marketing Datum: 14-03-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.