Solo podcast van Saskia de Jong over hoe je met het Google EEAT-model de kwaliteit van je content een boost geeft. De richtlijnen die het bedrijf zelf ontwikkelde om zijn eigen werk te kunnen doen helpen jou je te verplaatsen in je doelgroep. Zodat jij je kennis en expertise steeds beter gaat delen. En dat is goed voor het opbouwen van vertrouwen, want je laat zien dat je ergens veel van weet en er verstand van hebt. Hoe bouw je je expertstatus op zodat de klant je vertrouwt en voor jou kiest? Begin met de hulp van Google in te roepen voor het maken van je content! Google helpt jou met het EEAT model en met de checklist kwaliteitswebsite. Saskia vertelt erover in deze SPREX-aflevering. In deze podcast aflevering tevens een pleidooi van Saskia voor echte informatie van echte mensen. Nu steeds meer teksten en het beeld door computers worden gemaakt, wordt dat steeds schaarser. En je weet het: wat schaars is wordt waardevoller. Dat betekent dat met een echte tekst, een tekst die niet door computers is gemaakt, je je meer dan ooit kunt onderscheiden. Die is authentiek en oorspronkelijk. Er zit karakter in en daarmee kun je je nu en straks meer dan ooit mee onderscheiden in de markt.
Gemaakt door: Saskia de Jong Eerste aflevering: 30-10-2022
De podcast SPREX heeft in totaal 29 afleveringen
Maker: Saskia de Jong Datum: 07-09-2023
Maker: Saskia de Jong Datum: 05-10-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.