Het klinkt onlogisch: een sponsor die eigenlijk anoniem blijft. 'Naamsbekendheid is niet de belangrijkste doelstelling', zegt Beerthuizen. 'ASML zit bijvoorbeeld in de B2B, die is meer op jacht naar talent, dan op jacht naar naamsbekendheid'. Is dit een concept dat uit kracht is geboren of uit zwakte? En is het inderdaad nieuw? Volgens Beerthuizen niet: in de jaren '80 had het sportmarketingbureau van PSV al een concept ontwikkeld met een groep partners die al zaken met elkaar deden. See omnystudio.com/listener for privacy information.
Gemaakt door: BNR Nieuwsradio Eerste aflevering: 08-01-2023
De podcast Sport en Geld heeft in totaal 110 afleveringen
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 06-03-2019
Maker: BNR Nieuwsradio Datum: 10-04-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.