Aflevering Psv, Philips En Brainport: Commercieel Succes En Partnership Met Impact

· Aflevering van de podcast: Sponsorcast

Ad Maatjens is te gast in het Philips Stadion, het kloppend hart van PSV. Hij spreekt er met Frans Janssen, commercieel directeur van PSV, over de commerciële groei van de club, het succes van het Brainport Eindhoven-concept en de balans tussen sportieve en zakelijke ambities. Ook te gast is Nanda Huizing, hoofd Communications & Brand bij Philips Benelux. Zij vertelt over de historische, inmiddels 110 jaar durende samenwerking met PSV, de transformatie van Philips naar een healthtechbedrijf en de maatschappelijke partnerships die daarbij horen. Van vrouwenvoetbal tot het Rijksmuseum, van Sanquin tot Guinness World Records: dit is een aflevering over merkwaarden, verbondenheid en vooruitkijken. De Sponsorcast is een initiatief van podcastbureau As We Speak in samenwerking met de Stichting SponsorRingen en wordt mede mogelijk gemaakt door Nederlandse Loterij, KPN en ING.

Speelgoedwinkel
Sponsorcast

Sponsorcast

Gemaakt door: AS WE SPEAK / MOJO Eerste aflevering: 07-05-2023

De podcast Sponsorcast heeft in totaal 27 afleveringen

Vorige aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

PSV, Philips en Brainport: commercieel succes en partnership met impact

Sponsorcast · 26-11-2025

00:00 00:43:47