Aflevering Markeffect (Michael Petit) Over Onderzoek Naar De Effectiviteit Van Sponsoring En Experiential Marketingbureau Playground (Roos Lust) Legt Uit Hoe Je Jongeren Bereikt Op Festivals

· Aflevering van de podcast: Sponsorcast

Ad Maatjens is deze keer te gast op het kantoor van Playground waar strategy director Roos Lust vertelt over de kracht van merkbeleving op festivals, het bereiken van jonge doelgroepen en hun whitepaper ‘Van beleving naar brand love’, waarin wordt uitgelegd waarom beleving het nieuwe merkbouwen is.  En voor het eerst schuift er een onderzoeksbureau aan in de Sponsorcast: Michael Petit van onderzoeksbureau Markteffect bespreekt welke vormen van sponsoringonderzoek er zijn, of onderzoek wel voldoende aandacht krijgt in het werkveld en hoe merken meer kunnen doen met data en effectmeting. De Sponsorcast is een intitiatief van podcastbureau AS WE SPEAK in samenwerking met de SponsorRingen en wordt mogelijk gemaakt door ING, KPN en Nederlandse Loterij.

Speelgoedwinkel
Sponsorcast

Sponsorcast

Gemaakt door: AS WE SPEAK / MOJO Eerste aflevering: 07-05-2023

De podcast Sponsorcast heeft in totaal 24 afleveringen

Vorige aflevering

SponsorRingen 2025 special

SponsorRingen 2025 special

Maker: AS WE SPEAK / MOJO Datum: 19-06-2025

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Markeffect (Michael Petit) over onderzoek naar de effectiviteit van sponsoring en experiential marketingbureau Playground (Roos Lust) legt uit hoe je jongeren bereikt op festivals

Sponsorcast · 03-07-2025

00:00 00:35:47