Als content specialist ben ik altijd bezig met de prestaties van de content die ik deel. Zo kan ik bijvoorbeeld in de Pinterest Statistieken zien hoeveel mensen er door zijn geklikt naar een bepaald blog. En ik gebruik vervolgens Google Analytics om inzichtelijk te krijgen wat er vervolgens gebeurt op dat blog. Blijven mensen hangen en lezen ze het volledige artikel en bekijken ze nog andere pagina's, of klikken ze meteen weg van mijn site. Welke apparaten gebruiken ze, waar komen ze vandaan. Allemaal super waardevolle informatie waarmee je je klanten écht goed leert kennen op afstand. Maar het gaat zelfs nog dieper. Ook de grotere keuzes in mijn bedrijf maak ik altijd met behulp van Google Analytics. Zo kijk ik naar de data om te zien welke pagina's nu al het meest bezocht worden binnen mijn website, om te bepalen of ik mijn aanbod kan aanpassen, uitbreiden of zelfs nieuw aanbod kan creëren. De aflevering van vandaag is dan ook volledig gefocust op waarom jij Google Analytics vandaag nog zou willen installeren, mocht je dit nog niet hebben gedaan. Laat je me weten op Instagram wat je er van vond? Verzoekjes zijn ook altijd welkom! Stuur me gerust een DM. Liefs Sanne Let's get social! INSTAGRAM: https://www.instagram.com/sociallysanne PINTEREST: https://www.pinterest.com/sociallysanne FACEBOOK: https://www.facebook.com/sociallysanne WEBSITE: https://www.sociallysanne.nl
Gemaakt door: Sanne Raaimakers Eerste aflevering: 30-06-2020
De podcast Socially Sanne Podcast heeft in totaal 180 afleveringen
Maker: Sanne Raaimakers Datum: 09-07-2020
Maker: Sanne Raaimakers Datum: 23-07-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.