Wat je kunt verwachten als je meer content gaat delen ???? Een gevoel van overwhelm? Een wirwar aan posts? Stress omdat je steeds moet bedenken wát je gaat posten? ?? Dit was waarschijnlijk niet het antwoord wat je verwachtte. Maar vaak wordt geadviseerd om vaker en meer content te delen als je resultaten in een slop zitten en ze een boost wil geven. Kan inderdaad helpen als je focus vooral op ‘bereik verhogen’ ligt. Je kunt ook allerlei random Engelstalige hashtags gebruiken als je je bereik wil verhogen, maar of je daar betere resultaten mee haalt… not so much. Tuurlijk, het is echt wel belangrijk om mensen te bereiken, maar of het de hoofdfocus moet hebben, neh… ??????? Want wat als jij honderden, duizenden mensen bereikt maar de kans op leads of klanten hieruit nihil is? Focus liever op de WAT. Wat deel je en welk gevoel wakker je hiermee aan bij je doelgroep? Maak je ze enthousiast? Nieuwsgierig naar meer? Zet je ze aan het denken? Dat is een stuk belangrijker dan puur de focus op de zogenoemde vanity metrics. En dat bereik je vooral door echt goed te weten wie je wilt bereiken met je posts. Moraal van het verhaal: méér posten is niet per definitie de oplossing. Weten voor wie je post wel. In deze aflevering gaan we hier dieper op in. Laat je me weten op Instagram wat je er van vond? Verzoekjes zijn ook altijd welkom! Stuur me gerust een DM. Liefs Sanne Let's get social! INSTAGRAM: https://www.instagram.com/sociallysanne PINTEREST: https://www.pinterest.com/sociallysanne WEBSITE: https://sociallysanne.nl
Gemaakt door: Sanne Raaimakers Eerste aflevering: 30-06-2020
De podcast Socially Sanne Podcast heeft in totaal 170 afleveringen
Maker: Sanne Raaimakers Datum: 09-05-2022
Maker: Sanne Raaimakers Datum: 26-05-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.