In deze aflevering: 1,5 minuut waardevolle info over een vraag die ik elke week krijg: warm of koud publiek targeten? En hoe dan precies? Want hier zit vaak de fout: je draait advertenties naar een koud publiek alsof het warm is. Of andersom. En dan? Geen conversies. Geld weg. Frustratie. Maar er zit meer achter. Want het gaat niet alleen om warm of koud. Het gaat ook om je aanbod. Is er wel vraag naar wat jij verkoopt? Past je prijs bij de fase waarin je klant zit? In deze korte maar krachtige aflevering vertel ik je:? Warm of koud publiek: wat is het verschil?? Hoe target je beide effectief?? Het belang van een goed aanbod 1,5 minuut. Meer niet. Maar het kan je campagnes redden. Wil je weten of jouw strategie klopt? Laat ons meekijken. Plan een gratis strategiegesprek en ontdek waar jouw kansen liggen: https://nextpeakmedia.nl/strategie/ Of bekijk wat we voor anderen bereikten: https://nextpeakmedia.nl/cases/

Gemaakt door: Naomi Beusink Eerste aflevering: 16-10-2022
De podcast Slimmer Online Ondernemen - met Naomi Beusink heeft in totaal 69 afleveringen

Maker: Naomi Beusink Datum: 11-12-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.