ADS roast: dit is wat je echt niet moet doen als je gaat adverteren... Klinkt hard, maar nodig. Want ik zie het elke dag: advertenties die draaien, budget verbranden, maar niks opleveren. En vaak? Ligt het niet aan de doelgroep. Niet aan het algoritme. Maar aan de AD zelf. Wat maakt een advertentie een goede AD? En wat maakt een advertentie gewoon slecht? Dat verschil zit hem in details. In de visuals. In de copy. In wat je wél laat zien en wat je weglaat. In hoe iemand binnen 3 seconden stopt met scrollen. Want: een gemiddelde AD kost je geld. Met een goede AD verdien je geld. En het verschil? Ik neem je mee in mijn ervaringen. Wat ik zie bij ADS die floppen. Wat ik zie bij ADS die converteren. En vooral: wat jij anders moet doen dan de rest. In deze aflevering vertel ik je:? Wat een advertentie een goede AD maakt? Waar ik op let bij visuals die werken? Welke ADS het best performen en waarom? Wat een echte scroll stopper is? Tips die je niet wil missen om betere ADS neer te zetten Want de beste advertenties? Die voelen niet als advertenties. Wil je strategisch groeien en opschalen? Plan een gratis strategiegesprek en ontdek wat jouw volgende stap is: https://nextpeakmedia.nl/strategie/ Benieuwd naar onze resultaten? Bekijk de cases: https://nextpeakmedia.nl/cases/

Gemaakt door: Naomi Beusink Eerste aflevering: 16-10-2022
De podcast Slimmer Online Ondernemen - met Naomi Beusink heeft in totaal 68 afleveringen

Maker: Naomi Beusink Datum: 05-12-2025

Maker: Naomi Beusink Datum: 09-12-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.