Als je onderscheidend wilt zijn en op wil vallen tussen de concurrentie zodat jouw ideale klant jou makkelijk kan vinden, kun je er niet om heen: het in kaart brengen van de customer journey, de reis van de klant door jouw bedrijf. Welk proces doorloopt jouw potentiële klant om bij jou uit te komen en hoe kun je dit positief beïnvloeden? Wat heeft ons favoriete biefstukrestaurant in Istanbul hiermee te maken? Je hoort het allemaal in deze podcastaflevering. Wil je meer sleutels tot groei? Dat kan! 1. Wil jij de customer journey map die al mijn klanten gebruiken persoonlijk van mij ontvangen? Stuur me dan even een berichtje via lisette@lisettebrattinga.coach of stuur me een DM via LinkedIn of Instagram. 2. Ik deel van alles op LinkedIn. Zullen we even connecten? Stuur me gerust een uitnodiging op LinkedIn. Of volg mij op Instagram. 3. Wil je een verhelderende business diagnose van jouw bedrijf zodat je eindelijk weet wat jouw groei in de weg staat? Check deze pagina. 4. Wil je weten hoe ik je kan helpen? Maak een afspraak in mijn agenda via http://www.lisettebrattinga.nl/belafspraak/ of mail naar info@lisettebrattinga.coach of bel 085 - 004 14 70, dan onderzoeken we de mogelijkheden. Of snuffel even rond op mijn website https://www.lisettebrattinga.nl/
Gemaakt door: Lisette Brattinga Eerste aflevering: 25-03-2022
De podcast Sleutel tot Groei Podcast heeft in totaal 87 afleveringen
Maker: Lisette Brattinga Datum: 01-04-2023
Maker: Lisette Brattinga Datum: 01-05-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.