In de podcast Show & Tell bieden we je wekelijks een blik achter de schermen bij het bedenken en de creatie van de meest opvallende marketingcampagnes. We starten met wel een heel bijzondere: de lancering van de nieuwe merknaam Odido. Hoe is dat proces verlopen en hoe tevreden zijn klant en bureau met het resultaat?
Bastiaan Weers van reclamebureau N=5 en Martin de Beer van de Consumentenbond zijn de gasten in deze Show & Tell. Met de twee praat presentator Damla Kartal over de campagne ‘Eerlijk is eerlijk’. Doel van de campagne: de Consumentenbon ...
Je staat als bedrijf op het punt om failliet te gaan. Wat doe je? De helft van het personeel laten gaan? Of ga je samen vol gas voor een oplossing om het faillissement af te wenden? En hoe zet je marketing in? Je hoort het allemaal in de v ...
Ga in deze podcast Show & Tell mee op de lange marketingreis van KPN en Dentsu richting de lancering van een unieke campagne. Een campagne die insloeg als een bom bij het publiek. See omnystudio.com/listener for privacy information. ...
Te gast bij presentator Damla Kartal in de studio zijn Rueben Alexander van reclamebureau Buutvrij, Stefan Verhoeven, CEO van Miele Nederland en Patricia Slootjes, Director Sales van het van origine Duitse elektronicabedrijf. See omnystudi ...
Twee gevestigde merken gaan samen verder onder één nieuwe naam. Een nieuw merk dat groots in de media gelanceerd moet worden. Adder onder het gras: voor de lancering mag niemand iets van het samengaan van de twee merken weten. Zelfs de med ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.