Marketeers zetten al eeuwen beïnvloedingsstrategieën in om de verkoop van producten en diensten te stimuleren. Tegenwoordig komt daar ook steeds meer psychologie bij kijken, waardoor de marketing steeds slimmer en sterker wordt. Dat valt ook marketingexpert Dennis van der Locht op, die zelf regelmatig beïnvloedingsprincipes in marketing herkent en toepast. Hoe zetten marketeers gedragsinzichten in? Hoe maak je een effectieve customer journey? En wat zijn de trends in beïnvloeding van koopgedrag? In deze nieuwe aflevering van Nudgemasters vragen we Dennis er alles over! De artikelen die Dennis schreef over Booking.com, IKEA en Tikkie vind je via de volgende links: Booking.com ontrafeldTikkie en IKEA en de Peak-End Rule
Gemaakt door: Shift Eerste aflevering: 29-05-2022
De podcast Shiftcast - De podcast over gedragspsychologie heeft in totaal 17 afleveringen
Maker: Shift Datum: 01-05-2019
Maker: Shift Datum: 17-09-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.