Bij Marketing wordt al snel gedacht aan communicatie van het merk naar buiten toe. Deze merkbelofte begint echter al bij het succesvol organiseren van de interne organisatie. Hoe creëer je dit? Hoe zorgt interne bewustwording over unieke merkwaarden uiteindelijk voor een positief merkimago? En hoe betrek je medewerkers en klanten hier het best bij? We spreken Theo Kroese, oprichter van Moving As One, over inside-out marketing, het creëren van ondernemende teams en zijn succesvolle marketingaanpak bij Mammoet.
Gemaakt door: Onbekend Eerste aflevering: 21-01-2020
De podcast ShapingDigital Podcast heeft in totaal 33 afleveringen
Maker: Onbekend Datum: 02-06-2020
Maker: Onbekend Datum: 03-08-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.