Aflevering #2 - Quality Management Voor Professionalisering Van Een Servicedesk

· Aflevering van de podcast: Service Energy Boost

Dit is de Service Energy Boost- Je oplaadpunt met inhoud, inspiratie en plezier voor service minded people! In deze episode onderzoeken Dennis van Dijk en Joris Erlings uit wat Quality Management is en wat dit betekent voor de Servicedesk Medewerkers en wat dit op kan leveren voor de klant ervaring. Wat is Quality Management? Is er een Best Practice? Hoe ervaren agents dit? Wat zijn de voordelen? Wat zijn de nadelen? Waar gaat Quality Management naar toe?

Speelgoedwinkel
Service Energy Boost

Service Energy Boost

Gemaakt door: Joris Eerste aflevering: 04-12-2022

De podcast Service Energy Boost heeft in totaal 3 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#2 - Quality Management voor professionalisering van een Servicedesk

Service Energy Boost · 25-09-2020

00:00 00:43:04