Er is een overduidelijke marketingtrend gaande waarbij het doel is om zo vaak mogelijk viraal te gaan. Maar besef jij wat de houdbaarheidsdatum is van dat type content? In deze aflevering vertel ik je wat de nadelen van het focussen op content met een houdbaarheidsdatum (a.k.a. wegwerp content) en waar volgens mij de balans hoort te liggen om een consistent en betrouwbaar merk neer te zetten. Liefs, Manouk P.s. klik hier om de SEKOIA Academy te bekijken! ?Volg mij op LinkedIn? ???????Schrijf je in voor de SEKOIA Newsletter.? ?????????Ga naar SEKOIA-agency.com.????????? --- Hi, dit is de ‘Van kennis naar goud’ SEO-podcast, welkom! Mijn naam is Manouk en ik run SEKOIA Agency, een SEO content marketing agency voor bewuste merken. Ik help freelancers tot gevestigde merken met het vergroten van hun bereik én omzet door middel van strategische SEO content marketing. In wekelijkse, korte afleveringen helpt de ‘van kennis naar goud’ podcast je met de bewustwording van het magische effect van het inzetten van duurzame marketing, waarmee je minder content pusht naar je doelgroep, maar wél meer doelgerichte klanten aantrekt. Het resultaat? Meer zichtbaarheid bij de juiste mensen, met als gevolg: meer omzet. Iedere dinsdag komt er een nieuwe aflevering online. Wil je geen aflevering meer missen? Klik dan op de abonneer knop!
Gemaakt door: School of SEO Eerste aflevering: 28-08-2022
De podcast School of SEO heeft in totaal 84 afleveringen
Maker: School of SEO Datum: 02-07-2024
Maker: School of SEO Datum: 16-07-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.