Aflevering Hoe Breng Je De Boodschap Van Je School Over Én Raak Je Je Doelgroep?

· Aflevering van de podcast: School met Klasse podcast

In deze podcast interview ik Nancy Moorman, contentmaker binnen team Jozet. Zij legt je uit hoe je er het beste voor kunt zorgen dat je jouw berichten zo schrijft dat ze een positieve invloed op je schoolmerk hebben en ze ook nog eens goed aansluiten op je doelgroep. Want alleen dan raak je hen en zullen ze je berichten lezen en (misschien ook wel) onthouden. Je wilt door je berichten de ouders geruststellen en overbrengen dat ze op je team en onderwijsaanpak mogen vertrouwen. Dat kan door consequent te blijven schrijven, trouw te blijven aan je positionering en je boodschap over te blijven brengen. Daarvoor is het belangrijk om goed te weten hoe je de berichten schrijft én op de juiste manier inzet voor je school. Ik wens je veel luisterplezier toe! En... wil je geen aflevering meer missen, abonneer je dan op mijn podcast via je favoriete luisterkanaal. Dan ontvang je iedere twee weken mijn nieuwste podcast! --- Send in a voice message: https://podcasters.spotify.com/pod/show/jozet-niehof1/message

Speelgoedwinkel
School met Klasse podcast

School met Klasse podcast

Gemaakt door: Jozet Niehof Eerste aflevering: 05-04-2023

De podcast School met Klasse podcast heeft in totaal 29 afleveringen

Vorige aflevering

Het grote voordeel als je jouw doelgroep goed kent

Het grote voordeel als je jouw doelgroep goed kent

Maker: Jozet Niehof Datum: 07-04-2022

Volgende aflevering

Zelfs je plein en je pand communiceren

Zelfs je plein en je pand communiceren

Maker: Jozet Niehof Datum: 09-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Hoe breng je de boodschap van je school over én raak je je doelgroep?

School met Klasse podcast · 22-04-2022

00:00 01:01:43