Aflevering Draaideurklanten, De Lessen Van Een Retentiemanager - Berith Spoelstra

· Aflevering van de podcast: Salesbazen

Hoe behoud je klanten? De lessen van Berith Spoelstra In de wereld van sales draait het vaak om de jacht op nieuwe klanten. Maar wat gebeurt er nadat je de deal hebt gesloten? Hoe zorg je ervoor dat die klanten bij je blijven? In deze aflevering van Salesbazen duiken we in de wereld van klantbehoud met niemand minder dan Berith Spoelstra, expert op het gebied van retentie. Berith heeft een indrukwekkende carrière, van retentiemanager bij VodafoneZiggo tot zelfstandig trainer en consultant. Ze deelt haar praktische inzichten en strategieën om klantrelaties niet alleen te onderhouden, maar ook te versterken. Verwacht een gesprek vol waardevolle tips over het omgaan met ontevreden klanten, het voorkomen van klantverlies en hoe je klantbehoud net zo belangrijk kunt maken als acquisitie. Ben jij klaar om je salesaanpak naar een hoger niveau te tillen? Zet je koptelefoon op en luister naar deze inspirerende aflevering. Want wie zijn klanten écht begrijpt, wint op de lange termijn. ??? ?? Klik op play en ontdek hoe jij van klantbehoud een succes kunt maken! www.byberith.nl www.salesbazen.com/podcast    

Speelgoedwinkel
Salesbazen

Salesbazen

Gemaakt door: Josef Stevens en Bas Resink Eerste aflevering: 10-04-2022

De podcast Salesbazen heeft in totaal 192 afleveringen

Vorige aflevering

Verhalen die raken, voor sales en marketing - SB Talks

Verhalen die raken, voor sales en marketing - SB Talks

Maker: Josef Stevens en Bas Resink Datum: 04-12-2024

Volgende aflevering

Vertrouwen in Sales - Djoea van Zanten

Vertrouwen in Sales - Djoea van Zanten

Maker: Josef Stevens en Bas Resink Datum: 16-12-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Draaideurklanten, de lessen van een retentiemanager - Berith Spoelstra

Salesbazen · 09-12-2024

00:00 44:27