Onze salesbaas van vandaag zorgt ervoor dat je een reclameboodschap ziet in een flits. Bijna letterlijk, want hun buitenreclame staat in de bushokjes en drukke wegen waar jij dagelijks langs komt. Deze markt bevindt zich momenteel in een transitie van papier naar digitaal en dat vergt een nieuwe aanpak ook voor sales. We spreken met hem over consultative selling en targeting in de buitenreclame, maar ook wat de beste acquisitiemethode is voor deze tijd. Hij werkte eerder bij bedrijven als Unilever, Boston Consulting Group, Philips, Bol.com.
Gemaakt door: Josef Stevens en Bas Resink Eerste aflevering: 10-04-2022
De podcast Salesbazen heeft in totaal 193 afleveringen
Maker: Josef Stevens en Bas Resink Datum: 02-01-2023
Maker: Josef Stevens en Bas Resink Datum: 23-01-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.