?Nee, ik wil mijn prijs niet verhogen. En ik doe dat gewoon met één euro. En nee, dat ga ik echt niet met vijf euro doen. Ben je gek of zo? Zo op die manier geen klant meer over. Dat is echt een van de meest voorkomende gedachtes. En ik ...
Ik bespreek hier tips en tricks voor in je (nagel)studio of salon. Als stylist in de beauty branche komt er heel wat op je af en kom je er ook achter dat je niet zomaar aan klanten & geld komt en ook niet altijd vrijheid in je dagelijks leven ervaart. instagram: www.instagram.com/top_salon_academy/ website: www.topsalonacademy.nl Je voelt je snel onzeker, twijfelt aan je kunnen en bent hier en daar ook wat gefrustreerd Omdat het best lastig en ingewikkeld is.... De markt lijkt wel verzadigd en je moet echt concurreren :-( Maar mag dat runnen van je salon bedrijf ook LICHT voelen en je MAKKELIJK af gaan? Yes ik vind van wel Als ik het kan, kan jii het ook! ----------------------------------------------------------------------- ?? hey ik ben Sabine Mus, geboren in 1984 en (bonus)mama van 4 kinderen. Ben al 7 jaar supergelukkig met Martin. We wonen allebei in onze eigen huizen in Drenthe Ik run sinds 2009 Nagelstudio Assen en ben 2021 gestart met Top Salon Academy om andere moeder met een (nagel) studio aan huis, te leren hoe je een salon goed start of meer klanten krijgt. De meeste willen ook meer geld en rust vinden Want ja, als mama een salon runnen.... dat kan wat uitdagend zijn ?? - Als je niet genoeg klanten hebt of - er niet genoeg mee verdient - Of als ze thuis gaan zeuren dat je te weinig er bent Hoe breng je alles in harmonie? en creëer je weer rust voor jezelf? Ik heb in de eerste 10 jaar van mijn onderneming aardig wat fout gedaan en deed alles op basis van doorzetten en wilskracht, was een overprikkelde mama, die teveel ballen krampachtig in de lucht wilde houden Dat brak me op, ben toen meerdere studie gaan doen, om meer te weten te komen over ondernemen, marketing en social media Dat heb ik met succes toegepast in mijn salon Ja en toen begon er wat te kriebelen, als ik dit kan, dan kunnen andere moeders dit ook En zo heb ik Top Salon Academy opgezet
?Nee, ik wil mijn prijs niet verhogen. En ik doe dat gewoon met één euro. En nee, dat ga ik echt niet met vijf euro doen. Ben je gek of zo? Zo op die manier geen klant meer over. Dat is echt een van de meest voorkomende gedachtes. En ik ...
In dit interview ging ik in gesprek met mijn businesscoach Claire Babai. Ik besloot meedoen met haar competitieve challenge “Getting Grit”, omdat verkopen mij niet echt lukte. Terwijl het me in de salon prima lukt, maar als salon business ...
(Nieuwe) klanten aantrekken, vind je tijdrovend en gedoe.. Klanten komen niet vanzelf, maken niet altijd uit zichzelf een nieuwe afspraak en je hebt het idee dat je moet trekken en sleuren.. het maakt je onzeker. ?? Is je dienst wel g ...
Hoe kan het dat je vol enthousiasme je behandelingen, producten of trajecten in je salon promoot en dat de verkopen uitblijven? Ik had laatst een LIVE sessie met mijn cursisten en daar kregen we het over dit onderwerp. Ik werk al heel w ...
Deze podcast is een beetje anders dan normaal. En deze podcast deed ik namelijk geen tips of iets dergelijks, maar ik vertel je alles over de topsalon Academy CURSUS “meer klanten in je salon - in 7 dagen” en ik help je om een koopbesl ...
Ben je een ploetermoeder? en wil het met je salon ook niet zo lukken? En had je het allemaal wel anders gezien.. (toen je startte met je salon) instagram: https://www.instagram.com/top_salon_academy/ website: www.topsalonacademy.nl Da ...
Ik bespreek hier tips en tricks voor in je (nagel)studio of salon. Als stylist in de beauty branche komt er heel wat op je af en kom je er ook achter dat je niet zomaar aan klanten & geld komt en ook niet altijd vrijheid in je dagelijks le ...
Video 1: klanten die adviezen opvolgen die jij ze geeft Jij wil klanten die tevreden zijn. Hoe krijg je tevreden klanten? Wat beloof je een klant op je website? Wat beloof je een klant in de salon? En hoe aan de telefoon, over de app, mail ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.