STRESS: we kennen het allemaal. Of je nu een salon in je eentje runt of een team hebt, of je nu al jaren in het vak zit of net begint, de druk is groot. Klanten binnenhalen, tevreden houden én je bedrijf winstgevend maken – het is een hele ...
Ik bespreek hier tips en tricks voor in je (nagel)studio of salon. Als stylist in de beauty branche komt er heel wat op je af en kom je er ook achter dat je niet zomaar aan klanten & geld komt en ook niet altijd vrijheid in je dagelijks leven ervaart. instagram: www.instagram.com/top_salon_academy/ website: www.topsalonacademy.nl Je voelt je snel onzeker, twijfelt aan je kunnen en bent hier en daar ook wat gefrustreerd Omdat het best lastig en ingewikkeld is.... De markt lijkt wel verzadigd en je moet echt concurreren :-( Maar mag dat runnen van je salon bedrijf ook LICHT voelen en je MAKKELIJK af gaan? Yes ik vind van wel Als ik het kan, kan jii het ook! ----------------------------------------------------------------------- ?? hey ik ben Sabine Mus, geboren in 1984 en (bonus)mama van 4 kinderen. Ben al 7 jaar supergelukkig met Martin. We wonen allebei in onze eigen huizen in Drenthe Ik run sinds 2009 Nagelstudio Assen en ben 2021 gestart met Top Salon Academy om andere moeder met een (nagel) studio aan huis, te leren hoe je een salon goed start of meer klanten krijgt. De meeste willen ook meer geld en rust vinden Want ja, als mama een salon runnen.... dat kan wat uitdagend zijn ?? - Als je niet genoeg klanten hebt of - er niet genoeg mee verdient - Of als ze thuis gaan zeuren dat je te weinig er bent Hoe breng je alles in harmonie? en creëer je weer rust voor jezelf? Ik heb in de eerste 10 jaar van mijn onderneming aardig wat fout gedaan en deed alles op basis van doorzetten en wilskracht, was een overprikkelde mama, die teveel ballen krampachtig in de lucht wilde houden Dat brak me op, ben toen meerdere studie gaan doen, om meer te weten te komen over ondernemen, marketing en social media Dat heb ik met succes toegepast in mijn salon Ja en toen begon er wat te kriebelen, als ik dit kan, dan kunnen andere moeders dit ook En zo heb ik Top Salon Academy opgezet
STRESS: we kennen het allemaal. Of je nu een salon in je eentje runt of een team hebt, of je nu al jaren in het vak zit of net begint, de druk is groot. Klanten binnenhalen, tevreden houden én je bedrijf winstgevend maken – het is een hele ...
Als saloncoach benadruk ik het belang van vijf cruciale signalen voor het succes van een salon, zoals besproken in de podcast. Allereerst is klanttevredenheid van vitaal belang; herhaalbezoeken zijn een duidelijke indicator van tevredenhei ...
Een veelvoorkomend probleem onder stylisten en ondernemers is de angst om producten te verkopen. Dit is iets waar veel van mijn coachklanten mee worstelen, en ik begrijp het helemaal, want ik heb het zelf ook ervaren. Het kan eng zijn om j ...
Zaai jij verwarring met je aanbod bij je klanten? We denken vaak dat hoe meer behandelingen je aanbiedt, hoe meer klanten je kunt verwelkomen in je salon. Maar wist je dat klanten juist voor een beautysalon kiezen omdat je ergens in uitbli ...
Je hebt je misschien al eens afgevraagd: hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn klanten tevreden blijven en tegelijkertijd mijn eigen grenzen respecteren? Het begint allemaal met open en eerlijke communicatie. We gaan in gesprek over hoe je als ...
Gefeliciteerd! Je hebt een klantenstop. Dat betekent dat je agenda vol zit. Maar verdien je eigenlijk wel genoeg? In deze aflevering duiken we recht op het doel af: waarom wel of geen klantenstop invoeren? Communiceren over je klantenstop ...
"Weet je nog dat Martin Luther King zei: 'I have a dream'?" Die woorden hebben altijd een bijzondere betekenis voor mij gehad, want ik had ook een droom. Toen ik begon met mijn salon, dacht ik simpelweg aan een paar extra klanten om de boo ...
Ik geef je in deze aflevering antwoord op de vraag der vragen: hoe krijg je een constante stroom aan klanten in je salon? In een kleine 6 minuten geef ik je 3 geheimen prijs. Veel luister plezier! Shownotes Hi ik ben Sabine Mus, ik ben Sa ...
In deze aflevering deel ik hoe je als beauty ondernemer slim omgaat met seizoensgebonden pieken en dalen. Van de hectische decembermaanden waarin je tijd tekortkomt, tot de rustige zomers wanneer je vaste klanten op vakantie zijn. Deze sch ...
Ondernemen is één grote leerschool, waarbij we nog wel eens kunnen springen van links naar rechts. In deze podcast geef ik je mijn 5 grootste lessen die ik zou toepassen als ik nu opnieuw zou starten met een salon. Shownotes Hi ik ben Sa ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.