Video 1: klanten die adviezen opvolgen die jij ze geeft Jij wil klanten die tevreden zijn. Hoe krijg je tevreden klanten? Wat beloof je een klant op je website? Wat beloof je een klant in de salon? En hoe aan de telefoon, over de app, mail en sms? Met andere woorden hoe communiceer je, hoe help je hem/haar? Breng vooraf duidelijk in kaart: Wat zijn de problemen? Waar loopt ze mee rond? Hoe los je dit op en waarmee? Wat is het resultaat? Wat is het effect hiervan? Kies drie behandelingen uit en ga daarin vertellen wat je voor haar/hem gaat oplossen. Hoe ga je het verschil uitleggen tussen deze behandelingen? Noteer dit voor jezelf. Tot de volgende video!
Gemaakt door: Sabine Mus Eerste aflevering: 16-07-2023
De podcast Sabine's SALON strategieën Podcast heeft in totaal 58 afleveringen
Maker: Sabine Mus Datum: 13-02-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.