Aflevering Rush Talk 106: Hoe Zendesk Klantenservice Heeft Veranderd

· Aflevering van de podcast: Rush Talk

Door de opkomst van internet en smartphones is de manier waarop we contact hebben met bedrijven veranderd. Dat contact is laagdrempeliger geworden en we zijn veeleisender. Eén van de bedrijven die andere bedrijven helpt om een goede klantenservice te realiseren Zendesk. In deze editie van Rush Talk praat Elger van der Wel met oprichter en CEO Mikkel Svane over het bedrijf en de veranderende relatie tussen consumenten en bedrijven. Geen uitzending missen? Abonneer je dan via je favoriete podcast app! Wil je vorige afleveringen van Rush Talk terugluisteren of je abonneren op onze show? Check dan numrush.nl/rushtalk/ Meer podcasts van Numrush luisteren? Bekijk het overzicht op numrush.nl/podcasts/

Speelgoedwinkel
Rush Talk

Rush Talk

Gemaakt door: OK GO Eerste aflevering: 10-04-2022

De podcast Rush Talk heeft in totaal 156 afleveringen

Vorige aflevering

Rush Talk 105: Ferrari naar de Formule E?

Rush Talk 105: Ferrari naar de Formule E?

Maker: OK GO Datum: 30-05-2018

Volgende aflevering

Rush Talk 107: Het verhaal achter Philips Hue

Rush Talk 107: Het verhaal achter Philips Hue

Maker: OK GO Datum: 13-06-2018

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Rush Talk 106: Hoe Zendesk klantenservice heeft veranderd

Rush Talk · 08-06-2018

00:00 30:49